Kryssning

+=
(google)

Kryssningen då... Ja alltså med 192 falustudenter kan det inte gå fel.... oavsett vilket civilstånd man har! Eftersom vi tog bussen som inte innehöll CA, Per och Lars lekte vi äkta svenskar och var tysta, drack och vart fulla=) Effektivitet... MKV studenterna var roliga när de helt i chok kom på vad vi pratade om och efter det hamnade jag lite väl mycket i centrum... men visst var det spännande... saknade visserligen en kompenent i blandningen men ändå... Vi lyckades utan problem få in både alkohol och mat till våra hytter och medan vi väntade på taxfree bekantade vi oss med Mikalea (ett av lärarblåbären) och drack, försökte komma igång och varva upp... sjukt mycket folk på taxfreen men vi fick tag på det vi behövde för kvällen... nej förlåt! man får inte dricka på båten så naturligtvis köpte vi det vi skulle ta iland dan efter!! Väl tillbaka i hytten började vi (inte) dricka den köpta taxfreespriten och sminka och göra oss i ordning... Vi bodde UNDER bildäck... så om nått skulle hända är det oss de offrar för att alla ska få plats i liv båtarna... däck 2... beviset på att Sveriges framtid inget betyder innnan man bevisat motsattsen--- Nåja... buffen=mat= alltid bra... Efter detta begav vi oss till hyttten och efter det så flyter allt ihop i en massa.. dansgolv framför allt...(sjukt roligt, å det som är ännu sjukare är att jag finner det svinroligt att befinna mig där) sen lite hytter, folk att snacka med, dansgolv, folk och en massa skratt... halv 5 sov jag och 13.00 vaknade jag och... öh köpte lite mer saker att ta hem och eftersom jag ABSOLUT inte drack taxfree sprit i hytten antar jag att den sprit jag köpte dan innan vart stulen så jag måsta komplettera... elller HUR! Kvällen spenderade jag i badkaret, funderandes om vännen sov, hade gjort nå dumt eller helt enkelt inte ville prata med mig. Nu vet jag svaret, å det finns inget jag kan göra förutom att finnnas om det behövs! inga problem alls på det viset för jag finns alltid till för mina vänner men nu är kl 2 och ja ska sova,(med telefonen på ifall att det skulle behövas) utan att passera gå.. natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0