Vad hände...

jaha... Mmm undrar ni vart jag varit... det gör jag med... det känns som jag gått i en snöoväder och kommit ut i vackert snöfyllt landskap.. Visserligen går saker inte som jag vill just nu och det ser mörkt och väldigt väldigt mycket ut som det återigen är jag som ska ställa mig framför tåget och ta emot smällen så att nån annan slipper... men komma i andrahand är jag van, problemet är nog kanske att jag inte vet om jag kan ta smällen om och om igen och hur man nu formulerar det... ja gud vet vet hur det går... Det känns ändå som allt ljusnat och det känns betydligt bättre, saknar min norslundsmaffia men nu ska jag sluta va emo och börja leka med er igen, jag lovar!!! Kan tillägga att vår clownmat gjorde ett underbart jobb med att roa oss innan Lenny Norman, synd att många fulla studenter inte lyssnade men de som gjorde det tyckte du var bra!! Dalaspexet hade oxå ett inslag, jag inte nykter(ja den här veckan bröts nog ganska mycket av mina löften) och eftersom jag fick den ärorika äran att spela whiskeyflaskan sköts jag och ramlade... föll dock lite längre än tänkt d¨å jag inte insåg hur liten scenen var.... resultatet blev en helt blå baksidan på armen.(ja jag är ingen medicinare så vet inte vad det heter...)...Länge sen jag haft ett sånt blåmärke, hade det varit på låret hade man sagt lårkaka=) Tisdagen träffade jag vännen och vi redde ut allt...eller hur! Nej det gjorde vi så klart inte, om nått så blev det bara mer oklart och inte blev det bättre igår heller... men fan vi hade roligt iallafall!!  har några blåmärken som bevis på det med... Suddiga minnen, suddigt värre!! Lite sorglit att vi inte vågar träffas nykter, men hej... vem är jag å klaga, jag om nån erkänner att jag är svår att komunicera med... å två sådanna samtidgt... inte konstigt vi dricker!! Nu har jag pluggat och fixat till seminariet imorgon för ja... tisdagkväll försvann...gårdagen försvann, gårdagskvällen söps så jag har inte hunnit sova mer än två timmar... hoppas hinna sova fyra timmar till innan skolan startar!! Lite stolt faktist att jag klarade att gå hem och börja plugga... det trodde ni inte va!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0