Vecka 45

Oki! Jag vet, det är vecka 45 och allt e lite rörigt vid kursstarter men hallå!!! Ett rum hade de ju kunnat fixa iallafall... och när han efter en kvart kom på att det itne fanns ett rum och vi körde starten där vi satt var han klar efter bara 15 min... så halv 11 var det bara att bege sig hemåt igen... köpte ett kompendium iallafall så det var ju bra... Nu är det tre timmar tills jag ska vara där igen och det känns ltie småseg att behöva gå hem, men vafan orka vara där i fyra timmar och vänta... plus att min telefon tycler det är jobbigt att konversera så jag måsta hem och byta till min gamla... tur det finns reserver=) En annan kul sak, två av mina tre kurser slutar före jul... så efter jul till v 4 kommer nog man kunna ta det lugnt igen=) Som en avslutning innan ped c liksom.... tiden fram till nästa höst känns lång nu, men det kommer finnas ljusglimtar... två växer just nu och får mina syskon att växa i storlek... ska bli spännande att möta två nya människor och följa dem i livet=) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0