Yr

Zovande dygn... det jobbiga att ha tappat all dygnsrytm är ju att man aldrig vet hur en dag ser ut-.....somnade 7 imorse å gick upp 11... ut¨å gick å sen planerades kvällen.... nio var jag jätte trött och efter ytterliggare en timme gick jag hem och sov.... så nu är man vaken igen och njuter av ensamheten.... ngsum Fru är i Uppsala och Piia är hos pojkvännen vilket gör att jag har tappat upp ett bad, å sitter och läser fjantböcker... en riktigt mysig lördag som är snarlik bakfyllesöndan=) Vet inte när jag kommer somna igen...men det läre märkas.... gårdagen var itne helt nyktert men samtidgt var det betydligt mindre än vanligt och mina utgångskompisar var betydigt fullare än jag, sånt gillar jag... nu ska jga krypa ner i badet igen=) sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0