Mat mat och mat

Just hemkommen från en promenad med malin och Sandy, visserligen satt vi en hel del oxå.. bland annat i en lövhög och filosoferade... görmysigt!:) men nu är det dags att äta, bara ätit en glass idag och är SÅ less på mat just nu... orkar inte bry mig om det heller utan bara äter det som råkar finnas... just nu har ja köpt en påse majs som ja tänker koka och äta med salt och älgstek till... inte direkt hälsosamt men kräver ingen egagemang alls tack å lov... annars var jag på en trevlig förfest igår med mig, sandy, eric och malin som tog det lugnt och hade väldigt trevligt=) Drack smultronvin och var riktigt städad när vi begav oss ner till kåren, vilket enbart blev en motionsrunda för min del för jag kom inte in.... NEJ jag var inte för full men gästleggen var slut och jag hade inget kårkort... gick hem och i min enfald ramlade jag.. som vanligt när man nästan är nykter så flyger jag som en vante, tack å lov klarade KNÄET sig och det enda minnet av händelsen är ett lätt stukat finger som jag snart ska tejpa fast så det inte anstränger sig i onödan... onödigt var det i vilket fall och väldigt likt mig... nu ska jag ta det ännu lugnare ikväll för imorgon är det skolan=) japp på en söndag.. Ska bli SPÄNNANDE dag=) En varning bara, från halv tio på dagen till fyra kommer min telefon vara avstängd... så få ingen panik, det ska vara så!!!


Kommentarer
Postat av: Nica

Men Susann! =D

Ja det är så jäkla typiskt dig att ramla! Vi kanske skulle köpa en såndär gåstol åt dig, som man har åt barn som inte lärt sig gå. Då kanske du skulle undvika ramlandet och sönderslagandet av diverse kroppsdelar ;D



Kram på re!

2008-10-12 @ 13:04:07
URL: http://nicadenlilla.blogg.se/
Postat av: Malin

Ha ha ha jag hade REDAN glömt att du skulle till 1800-taket idag, jag har suttit och muttrat över att du inte är på msn! :D Långtidsminneeeee!

2008-10-12 @ 14:24:29
URL: http://clownmatskoffein.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0