Mmm

Mmm veckan som gått... nope kommer inte på nått... minns att jag tvättat och städat lägenheten i väntan på mina nya rumskompisar... nej vet inget särskilt om dem men de verkar trevliga ial.. så man får hoppas på det.. Onsdag=utgång... Olereys med MKVarna=) kul var det men jag höll kvällen kort och följde inte med på etage... Det kändes lite konstigt att gå hem men det var skönt, tog ett bad och läste i lugnet och det behövdes. Sen var det bankrånarna som i veckan hade den brilljansen att krossa fönstret på banken mitt på blanka dan, den ena går in med en kofot och den andra stannar utanför--- När allmänheten ser detta och larmar polisen försöker den utanför starta mopeden å åka därifrån.... varav moppen blir nersparkad och han kvarhållen... den andra rånaren kommer ut från banken med pengar och springer iväg.. folk ser var han går och när polisen anländer pekar man ut riktningen och de anhålls... som MISSTÄNKT för rån... Sverige är härligt rättvis*ironi* Åsså var det jag som helt övertygad om att nått var fel på nere igår kväll när jag låg och sov och kröp nerför trappen... inget speciellt där... gick och la mig, sov... vaknade av att en 70 kgs hund jagar mina små älsklingar runt runt i rummet... stänga in hunden, väg och sova igen... en timme senare ringer telefonen och lördagssamtalen avklaras.. halv fyra kryper jag under täcket igen och precis när man ska somna dönar det i trappen igen och hunden kommer åter in i rummet... två varv efter katterna och jag upp, lägga hunden och försöka sova... nu har jag umgåtts med familjen och myst men nu börjar tröttheten komma... känner för att festa ikväll men ska nog ta ett bastubad och se till att badet blir nykter... avvänjning=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0