rubrik

Tänkte passa på att lägga ut lite olika bilder... vissa bilder är ärligt snodda på facebook så att ni får se vilka jag festar med... det vill säga "de DÄR" människorna som drar ut mig på ofog varje onsdag... ja åså fredag.. jasså glömde jag nämna lördagen nä det tror jag inte... De flesta kommer mystiskt nog från mkv och bor runt om i falun och ja... att de är galna de vet de redan om så varför dölja sanningen? Men men...galen har jag alltid haft en viss tendens att vara oxå så jag passar kanske in..'


Det här är en typiskt onsdag....(ihopklippt från många onsdagar för att göra det klart för alla att rutinen är densamma=)

Vad passar inte bättre på en mkv förfest än guitarhero undrar jag....

Mmm bild på mig till å med... städad å lugn=)
'


Vi beger oss vidare på Onssdagskul på Olareys... kareoke och fotboll... visst ser de sansade ut..


Sarah och Erik... fortfarande hyfsat sansat.....




Fidde börjar bli varm i kläderna...



mmm nu börjar alla nå sina potensiella galenhetsnivåer=)



Åsså Etage... här slutar kvällen.. på stripstången är hela mkv=) Mindre sansat...
Var faktist inte med här, hade redan gått hem och tagit ett bad och krypit ner i sängen men partyt goes on=)


Som kontrast till allt detta festande med galna människor tar vi lite höstbilder från promenad idag=) Det är ssånt man pysslar med tills det är dags för dessa fester;)




Vi hittade en mysig rastplats som vi bara måsta testa och sitta och snacka skit på..


'
Här slutar vår promenad i solen... men faktist satt jag i solen på balkongen och lästa oxå... en mysig tisdag=)









Kommentarer
Postat av: Malin

Först och främst vill jag påpeka att det är mest ERIKS fel! Jag har bara en liten del i det hela!

Sedan ville jag påpeka att bilden från rastplatsen blev SÅ GRYMT SNYGG! Värsta fototalangen ju! :D

2008-10-16 @ 17:59:11
URL: http://clownmatskoffein.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0