Så var det...

Söndag igen och gårdagen spenderades med mina syskon, syskonbarn, bonusbarn och mor och far...Allt som allt satt vi 12 personer runt bordet... det är TUr vårt matbord är så stort=) Åt marinerad tjälknöl med potatisgratäng... rena rama lyxmiddagen, god mat och gott sällskap gjorde att kvällen flög förbi..runt tio kröp jag i sängs med katterna och sov så sött.. lite trött på hunden som hela tiden smiter upp till mig men tror det beror på bonusbarnens spring på toaletten..=) Ingen alkohol sedan onsdag... cause for celebration!!!=)


Dagens kloka ord:
Gud skapade mannen med både penis och hjärna.. men han skapade bara blod nog att försörja en av dem åt gången=)

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag är riktigt imponerad av att du inte druckit sprit sedan i onsdags ;)

2008-10-06 @ 11:51:14
URL: http://hellberg88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0