Telefoner...

Jag har nämt att telefoner är ganska dominerande i mitt liv just nu, allt ska planläggas diskuteras och analyseras via dessa strålbaserade maskiner och sanningen e väll... hur skulle jag klara mig utan dem!!!!men nu har jag faktist hittat nån som är värre.. ja alltså vissa i min bekantskapskret pratar ju minst 8 timmar i telefonen per dag men förhoppningsvis är dessa samtal ganska vettig... eller nått... däremot bor jag nu med en tjej som sitter framför tvn, tittar på typ amerikas funniest homevideo(boring) och är samtidgt i telefon och diskuterar det de ser.. eller skrattar ihop... detta kan försegå väldigt länge och känns lite idiotiskt...framför allt som en annan kanske skulle vilja se på tvn utan att hela tiden ha engelska i bakgrundskommetator... nåja... annars går det ganska bra med mina nya inneboende... jag håller mig på min kant och plockar reda på mig och hoppas att undvika större grejjer... får se hur det går... JUst nu skulle jag vilja bo ensam, men vem lurar ag?? Gissa hur emo jag skulle bli då... ingen skulle ju träffa mig för ja skulle bli en iktigt ensamvarg... skomakare bli vid din läst och stanna kvar där du är...

Igår?? Några lugna öl slutade i kareokebaren med mkv(självklart) och snubblande till statiol där efterfestmats intog(vi börjar bli stammis där) och sen snacka skit till gryning, några timmars sömn innan lite plugg, badkar och nu ska ja till malin och se på fringe, stringe eller nått sånt... bra serie i vilket fall.. rekomenderas till alla utom mina mörkrädda syskon och frida... ni får titta på nått annat istället.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Japp jag har ju sett en liten del av fringe av misstag och det är verkligen ingen serie för mig som är dödligt mörkrädd :)

2008-10-09 @ 21:18:08
Postat av: Dilan

hejhej!

Haft en bra dag?



/ www.mramin.blogg.se

2008-10-11 @ 12:46:06
URL: http://mramin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0