japp efterliggande text...

Nu ligger ja efter i den här bloggen... Så vi uppdaterar lite;

I onsdags åkte jag hem... skulle hjälpa till att välja köksbord och lite annat smått och gått hemma... så jag väcktes  6.15 av mor och fick kliva upp och vänta på elströmmen så jag kunde mjölka... kvart i nio kom strömmen tillbaka, oklart varför man väcker mig 6 och itne nio när det är då man kan börja men det har att göra med att alla trodde strömmen skulle komma tillbaka... snart.!  Vidare till bollnäs och snoka runt där och leta köksbord, vi hittade ett skitsnyggt på Glössbomöbler och begav oss sent omsider hem... Fredagen var det frukostbad med Stina och Elidaoch mor... mysigt=) Frukosten är som alltid underbar där och sedan begav vi oss till Bollnäs igen för att leta paket till Max som fyller fyra snart=) Vi hittade traktor med vagn, plog och skopa plus att man kan köpa till fler tillbehör.. Fredagkväll spenderades i bastun drickandes en folköl och glassätande... Runt halv 3 på natten bestämde sig herr och fru hisved att de  ville hem och jag kunde äntligen skjutsa hem dem och krypa i sängs... vaknade runt 9 av att mor väckte mig, det var dags för tredje turen till bollnäs på tre dagar, denna gång var det leverans av ost och lokstallarnas loppis på schemat. Hemma igen la jag mig att powernappa innan jag uppdaterade mig vad som skedde i falun och började klä på mig för fridas inflyttningsfest... hade köpt ett sett i rosa till henne... diskhandskar, diskborste, slaskrensare och toapapper åsså rosa droppar(karamellfärgad likör).. allt i vackert rosa färg:) Ner och duscha och packa lite snabbt innan Evelina och Frida hämtade mig och vi begav oss hem till frida och började fixa oss... skoj skoj=) Sen var det fest för hela slanten=) Förfesten avr roligast medan man lätt hade kunnat hoppa över folkan den här gången... Nu tänker jag publicera massa bilder utan att fråga om lov... de får skriva å klaga om de vill ja ska ta bort dem=)(japp jag har valt de minst poserande och mest levande bilderna... gillar inte poseringsbilder jag e=)



Frida bjuder på popcorn,....

De tre glas jag drack ur... alla med alkohol i... en kaffe med smörkolalikör , en vodkagrogg och mintuublack...


Torgny totallt koncentrerad och vaken=)


Frida gillar verkligen Mintuu black....


Syskonkärlek... Fridas Storebror Hebbe festar trots trött av både förkylning och sin egen inflyttningspresent...


Linda däremot... hon gillar Mintuu hon...:)


Min snygge kusin Torbjörn vet jag inte vad gör... han bara är tror jag-...



Linda två eller bollnäslinda fixar sig inför utgången på hela huset...(hon satt hela tiden i fel vinkel så jag har inte nått fokuskort på henne som är skarpt)


Evelina... är bara hon med tror jag....


Avslutar med en bild på värdinnan och tackar för en utmärkt trevlig fest=) Trots att de flesta på bilderna inte ler hade vi en mycket trevlig kväll=)


Kommentarer
Postat av: Frida

Jävlar vad jag tyckte att minttu black var gott :P eller inte då ;) haha, sista kortet var ju snyggt, visade trosor och allt :P

2008-10-28 @ 22:39:53
URL: http://hellberg88.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah ja ettikett var itne riktigt din grej den kvällen..... heller!:)

2008-10-28 @ 22:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0