hej och hå!

hej hå!!

Idag har jag varit så duktig=) Först klev jag upp nio... det var länge sedan man kom upp i tid och åt genast en hälsosam frukost, ett ägg och filmjölk och grönt te=) Sedan kände jag hur nervös jag var över dagen ohc det tog ungefär tre sekunder innan jag fattade varför... det är idag ja skulle ringa om min dator... jag som hatar telefoner... sucK! nåja ja fattade tag i telefonen... stirrade en stund på den och slog sedan numret... fem minuter senare var det över... OJ va feg å rädd ja är för struntsaker!!! de kommer och hämtar den nästa vecka=) underbart enkelt var det!! ner i badkaret och tittade på två föreläsningar och läste inte en enda sida skräpbok... sedan har ja löst mattetal, övat retoriktal och slutligen lagat kycklingröra.... Nu sitter jag å funderar på vad som man ska göra av resten av dagen... kanske en liten svamp eller en promenad... städa vore oxå bra... ja möhjligheterna äro oändliga nu när mina blåbär är mogna och inte behöver mitt stöd och engagemang.=)


ja just det... igår var det en bakfylledag när man helt enkelt sitter å dricker,äter och snackar skit... började tolv och slutade vid halv åtta då jag krachade i säng och pratade med Malin Persson...Hon fylller 25 27 september... ska bli kul att ses=) Lördag firades som aldrig förr och jag drack tillräckligt under sittningen, lagomt på förfesten och för mycket på festen efteråt... men roligt var det, massa skratt, sång och samtal=) träffade många kända ansikten och det hela var över innan man hann reflektera att klockan var så mycket... av ngn flux hann vi med nattbussen(springande som dårar) oh det var underbart=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0