höstpromenaden som inte blev av

Vet inte riktigt hur jag ska summera den här helgen...ska jag börja med att säga att jag hade roligt,.. mestadels av tiden...kåren i fredags var helt ok... massa glada människor som springer runt runt och snackar skit... Senare den kvällen satt jag som sagt i telefonen och pratade och pratade,,, inte dumt det heller... genomgående tema i helgen har faktist varit att när man inte sovit har man pratat... antingen i telefon eller med riktiga människor... kom igång riktigt sent igår och efter lite irrande löste sig förfestproblemen och jag begav mig till regementet och satt där en stund och snacka.. sen ringde telefon och vi drog vidare till Järnet... å det ska jag säga att har man korta ben och går bredvid nån med långa som dessutom har brottom... då får man röra benen fort och det är svårt att snacka då... Järnet var som alltid roligt... drack försiktigt och vettigt och vi lämnade stälelt för att gå till harrys... därifrån vet jag itne vad jag gjorde... gick runt, runt och runt känns det som.... två timmar senare stängde harry och vi(jag malin coh erik) begav oss tveksamt hemåt... eller ja efter en stund då,...vi sa good natt tll erik och malin följde mig hem och fick två resorb och jag gjorde mig redo för sömn... men då ringer telefon och plötsligt så försvann natten igen... nu är hon 19.00, whiskeyflaskan som var nyöppnad är slut och jag är helt död.. fick visserligen hjälp att tömma den men vafan! den var ju nästan helt ny!!! En riktigt körd dag med solen som retar en... det skulle ha varit idag jag och resten skulle plocka svamp... men ingen är i skick så ingen svamp å inget annat heller... bara mcdonalds mat och trötthet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0