huj hopp...

Ja då var mina blåbär mogna att bli plockade å bli blåbärsmos då... I två veckor har ja lekt, skrattat och varit med dessa omogna blåbär och nu kan de hantera det liv som väntar dem och vi är redo att låte dem flyga iväg.... eller nått.- Jag har verkligen lekt mig igenom dessa veckor och det har varit störtskönt... vissa delar har varit jobbigt, och visst har det känts tuungt ibland men gruppen har gjort att man orkat och velat fortsätta-... till och med tagit sig till bojsen fast den känts motigt ibland... nuhar vi haft sittningoch inspark och de thar varit svinkul... massa sång, dans ohc sprit har präglat kvällen och även fast ibland det kändes som nått fattades var det riktigt skoj och ja erkänner villigt att i falun finns det kåranda.... bara man letar!!! JA kommer sakna mina blåbär och får försöka landa nånstans i mitten av alltihopa-....så nu kommer vardagen... ajajaja... jajajaja det får vi se hur de går-...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0