Hur jävla virrig kan man bli???

Mmm min slappa kväll som jag ansåg mig förtjäna för jag pluggat nästan hela dagen avbröt jag, rastlös gav jag mig av på promenad till högskolan och lånade lite böcker,återvände hem och åt och sen tänkte jga.... äsch ja vill ha en dvdspelare och beger mig mot icamaxi där sådanna brukar säljas till billigt pris... med den nya målsättningen att minst gå en timmes promenad två gånger dagligen vart det en ganska omvägig väg till ica maxi så att jag passerade på ytterkanten på plantagen... till min stora häpnad hängde där mcdonaalds skyltar... grattis falun, ni ska äntligen få ett matställe som är öppet ial till 24.00 alla dagar i veckan.... nu är det nära att ni är kapp bollnäs??? nej inte riktktigt våra matställen har öppet till tre onsdag, fredag ohc lördag... plus när det händer extrasaker på stan, men ni är på g ial.... nåja efter denna upptäckt tog jag mig till ica och beredde mig på att gå in... ja just det... smart!! Plånboken hade jga lämnat hemma... irriterad på mig själv plågade jag mig till yterligare en omväg hem och nu sitter jag och är irriterad och oraod över mitt ytterst idiotiska tilltag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0