Jaha ja...

Äntligen!!!!!!! Välkommen in i vardagsrummet mina söta italinare... med kompisar och allt... kanonkul att de har förfest här=) själv har ja, efter att tro att ja ville ha en lugn dag konstaterat att det var skittråkigt och eftersom mina blåbär ville ha en lugn dag funderade jag-.... what to do... aha... malins blåbär skulle på kinaresturang... kanon ja hänger med dem=) så ner, äta fyra små rätter, skapligt gott.. glass med colasås... riktigt gott sen hem och snabbt sätta på lite varmare kläder innan jag drog till malin och satt å mös med hennes blåbär på balkongen=) myspys... men nu är klockan tolv och jag ska sova mina söta timmar så jag pigg å glad kan se fram mot... INSPARKEN!!! Som vi hippier säger... det är kärlek det!!!! peace love and understanding... Igår hade jag en väldigt trevlig kväll när väl man kom igång... gick hem tolv, i stort sett nykter... satt först i ett blåbärs rum och hade förfest... återsåg britsen för 1a gången på 3 år... kändes konstigt.. sen drog vi ner i källaren och snabbt satte vi oss i en hippiering och hade en underbart trevlig fortsättning på kvällen... men eftersom det är i boysen blev det en skaplig promenad så idag har jag varit stel och snörig(alftamål) igen-... nåja imorgon är det nya friska tag...

armen i vinkel, blicken i skyn, så var det menat, whiskey och renat.. Vårt mål alkohol SKÅL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0