jaha ja...

ja det där gick ju det med...mest kanske för att min webb.kamera inte fungerade ås jag slapp se mig själv sitta där, med hörlurar på huvudet och min gula t-shirt... det tog nog lite mindre än  tre minuter och gick snabbt i svängarna men fick bra kritik., fast det fick vi alla... vet nte om retorik är så bra att plugga distans men det är ändå bättre än inget...Dramat var som alltid roligt även om kursstarten e  lite seg... sen var det dags att möta blåbären och bestämma tema för torsdagens inlopp... eller var det utlopp--(i vilket fall är temat a secret)- å imorgon ska vi tillsammans införskaffas kläder och liknande.. ja ja det hela kommer nog fungera... nu ska jag ta tag i matten... om ja orkar fundera på det.=) Gjort första riktiga hemmamåltiden idag, lasagne. UNderbart gott med äkta hemmagjord mat och för att vara första försöket var de tinte så tokigt=) ja e en bra kock kan jag skryta illa om, fast skryta... det är ju sant=)

Igår var vi i Borlänge och lekte lite till, det var skoj med massa skitsnack och en hel del vanvett... vi blev diskade i sista grenen bara för vi var så smarta och kreativa!!!! men gruppen hade kul och vi skrattade och alla vara taggade till tusen.. bådar gott inför inloppet...mina groggar uppskattades inte av borlängemasarna men till mitt försvar... jag varnade er!!  ¨På grund av olika omständigheter förvandlades en mas från mas till mjölbagge... en riktig metamorfos... fast vet inte riktigt hur det gick till.-- men hon började i vilket fall=) nåja det var sista lekdagen med borlänge så nu blir det falun tills nästa vår=)

ja jag e lite sugen på att göra allt möjligt nu men orkar nog inte göra nått av det... kommer säkerligen finnas tid imorgon... eventuellt... akademibokhandeln säljer ut all sin studentlit å min fråga blir då: har man rätt att kalla sig akademibokhandeln om man inte tillgodoser högskolestudenter litteratiur?? skumt... inte bättre med databokhandlarna som hela tiden lovar två dagars leveranstid men va som menas är en månad...suck... jaja kopiera är ju billigare... typ=)  

Kommentarer
Postat av: Maas Mjölbagge

men hörru det förstår du väl att man inte kan grogga på vatten! haha. USELT KULLA!

2008-09-03 @ 22:45:23
URL: http://angie1986.blogg.se/
Postat av: susann

går utmärkt det så länge kullan som e förkyld och inte har smak är den enda som dricker skiten.... mera uselt är det när ni inte tror på mig och dricker trots min varning;)

2008-09-04 @ 02:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0