Jaja,.,,

Nu är det helg igen och jag är nykter=) duktiga jag! Idag ska är ja dessutom chafför till min ena systers pojkvän som är.... mmm i EDSBYN ovh festar... gud vet hur man har kul där men han är där iallafall och jag ska hämta honom när han nu råkar tröttna på att va i edsbyn..röda bonden?? nja han får komma ut, för om jag går in kanske man får ngn edsbybobakterie på sig.. inte nyttigt..=) Mindre nyktert i onsdags när jag åter lånade malins blåbär och tittade på fotboll med dem och malin på harryts(fotbollen?? nja ja märkte när alla skrek, då antar jag det var mål?)=)förstår inte hur det gick till men full blev jag ändå...lite oförtjänt tyckjer jag ändå torsdagens huvudvärk var, här har man druckit varje dag under två veckor så är man ut en kväll å sällskapsdricker så blir man bakfull--nu är jag hemma i norrby och laddar batterierna,... underbart-... idag har jag återförenats med min stora kärlek, skruvdragaren och han och jag har promenerat på gården hand i hand och skruvat lite olika saker... ibland blev han lite svartsjuk för hammaren och spiken ville mötas men han förlät mig och nu är han helt slut och sitter och laddar batterierna inför nästa omgång med mig:) Inviginingen på gården närmar sig med stormsteg så mor och jag jobbar¨på:) återstår om jag överlever... det är i allafall skönt att vara hemma och den energi jag lagt på att grubbla känns nu onödigt och det mesta är i klarhet=) så skönt!

Nu ska jag sätta mig och färga håret med syster.... tror det kommer bli lite ilsket rött men vaddå... ganska likt mitt humör just nu=)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0