mm

igår kom ja hem två..duktiga jag!! sen ringde telefon och plötsligt var klockan 6.... snacka om sjukt.... fortfarande full nu och den ja prata med e störtskön men ja e både livrädd och totallt faschinerad av det samtalet... vi ska reda ut det idag tycker de... jag vet inte... jag tror  ju faktist inte på saker å ting men väldigt mycket stämmer med vad som sägs... ja tänker följa med the fllow å se var det leder--- just nu talar jag i gåtor men det måste jag göra,... det finns fler än jag inblandade och det är upp till alla och säga hur de står... jag står ovetande, de andra får stå för sig själva..min åsikt kommer frma... när ja själv vet... fast egentligen är jag redan klar med min åsikt... men skit samma... gårdagen var kul.. förfest hos sandy... efterfest i telefon till tidigt imorse,.somnade i samma veva som pappa gick upp å mölka... inte nyttigt!.. så nu är man trött och sliten... tror inte man orkar göra nått idag... borde ta tag i saker och ting men ju längre ja skjuter upp det ju längre slipper ja ta tag i det... Susanns braa logiska filosofi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0