MMMMMÅNDAGGG!

Japp nu är det ny vecka och nya seriösa planer=) Helgen avslutades I Uppsala hemma hos Malin P som jag antar är 1a malin eftersom hon är den jag känt först=) (och är äldst av alla malin ja känner)Där åt och dracks det gott och snackades en hel del skit=) Två hundar och två katter förekomm på festen vilket fick mig att få hemlängtan så på fredag åker jag hem, 1a prioritet eftersom mor och far behöver hjälp oxå och jag behöver lite återhämtning i lugnet.) iallafall de här hundarna var ungefär som helan och halvan.-- eller snarare som elefanten och myran--- det ena en fulllvuxen grand donua på70 kg och det andra en liten svart sak på knappt tre kg(tyvärr malin, har glömt vad rasen heter) det var ganska gulligt när de försökte leka med varandra men kommunikationen var svår=) Kändes ovant med en lugn hemmafest, länge sedan man hade sådanna nu även om jag kan minnas att en gång i tiden kunde man ha sådanna... inte alls otrevligt utan riktigt trevligt, men som sagt ovant=) Erkänner villigt att det var skönt att slippa den höga musiken och att bli tvungen att höja rösten för att bli hörd.... Festen var kanon med andra ord men det kändes underlit att krypa till sängs strax efter 1 en lördagkväll... inte van vid det heller! Söndagen begav jag mig hemåt och började fundera lite allvar, dags att ta tga i studierna och hitta en vettig dagsrutin som inte går ut på att vänta på nästa fest, nästa samtal, nästa besök och nästa hemfärd... Jag bor för t illfället i telefonen, pratar med allt och alla och haringen tålamod att göra nått utan telefonen i hand... min kärlek till skruvdragaren har med andra ord bytts bort till telefonen och jag undrar hur bra det är... iallafall så är det nog dags att börja fundera lite och bara det känns seriöst! Frida leker i England just nu så jag kan inte ringa till henne... vilket gör att jag terroriserar andra alfttabor men hon kommer snart hem så jag kan börja snacka med henne.... snart kommer hon vara trött på mig och mina extremt seriösa;) allvarliga problem som hon  får höra om, men se det positivt frida... d u fick ju ledigt en helg ial;) dags att sova... jag har faktist pluggat till morgondagens seminarium och nästan fått hela tekniken att fungera... gäller bara att det funkar imöra med!!
snipp snapp slut..

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag står mer än gärna ut med dina seriösa samtal, du vet att du får ringa vilken tid som helst på dygnet :) Å nu är jag hemma igen :)

2008-10-01 @ 15:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0