ROPEN DE SKOLA SKALLA

Å så roligt jag haft... Upploppet var fantastiskt kul, mycket bättre planerat, utformat och framför allt var gruppen mycket mer fantastiskt rolig än under min nollning=) Tror inte vi var tysta mer än två minuter i taget, vi hann knappt tugga ur innan vi drog våran sång och alla var taggade... en del drack, andra inte men det verkade osm alla hade lika roligt... vissa var ju bakfulla från igår men även de ställde upp 100proent=) klockren dag!! Temat var hippie för vår del och ja jag kanske inte såg så bra ut men utklädd var jag=) Den enda som var lite tråkigt var att man hela tiden mötte samma lag...s¨å trots att det fanns många lag utklädda så möttte vi bara uteligarna och bebisarna... som i sig var väldigtt rolig men på åtta grenar borde vi ha mött flera...till å med "övermasarna" från borlänge hade vågat sig hit och lekte med oss, kul att se även om ja hade tyckt det var ännu kul att plåga hit allihopa=) Nu är vi höga på adrenalin, mat och ska dra till boysenbeach för att festa vidare där--- kanske blir det en senare rapport=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0