tidid

hmmm... clownmat har börjat summera mina kvällar eftersom jag inte gör det... så därför gör jag det nu.... onsdags var vi efter mycketom och men på etage och fjantade oss... ganska kul men tröttsamt!! som alltid denna termin slutade efterfesten alltför sent och man får varken sömn eller plugg gjort... dumt men sant... minns inget speciellt som hände på etage men kul hade vi.... dan efter skulle vi ta det lugnt å fint, ingen alkohol förens lördag var det tänkt men så ringde den där mobilrn igen ohc man funderade...städa är kulare full--- hmm.... supa utan anledning... inte nyttigt... men vänta nu!! borlängekåren är ju öppen... sagt och bestämt... jag och resten begav oss till borlänge och en dyr men härligchampagnefylla. förenade två människor som jag visste skulle trivas ihop men det skulle ja snart ¨ångra... de två gaddade ihop sig mot mig och nu är det planerad golfturne... som tydligen jag ska spela med i... dumt även fast det va kul att se dem funger ihop som jg trodde=)  de är helt på det klara vad jag tycker om varav jag inget har att säga tycker de så dansa gjordes det em hel del... sen snackades det med andra borlängebor och en soft kväll var det.... den slutad dock sent... runt 7 zloknade jag och sen sov vi till 1.... gravt försenad till både tvättid och annat satte vi igång... runt fyra knäckte jag första cidern och intog bamyl med koffein, rennie, resorb och en stor portion adrenalin för att klara den tredje festkvällen... banken först. med hod mat och gott sällskap inledde jag en angemänkväll.. efter ett tag började ett riktigt dåligt band spela oh vi var bland de första på krogen.... lownmaten kom och såg mig, för hon jobbade och jaja.. ja hade lovat va nykter till lördag men men.... runt tolv tolv trog "drågorna" eller vi kanske ska kalla det meduvcin slut å jag dalade... därför sitte rjag nu här, duktig  utan efterfest och läntar till imorgon och uppsalla... natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0