hörde ja skål eller?

Imorse klev jag upp, lätt stressad som allid och drog ner på stan, funderade på buss eftersom det regnat hela dagen men men... samvetet tog över så ja gick ner i duggregn... mina blåbär väntade på mig på myrornas och vi letade kläder till morgondagens(dagens???) tema och hade en rolig stund... efter ett tag kom vi på att även flaggan måsta fixas så vi drog på kåren, skrev en massa plakat och gjorde en banderoll... det skrattades och var allmänt trevligt men tog tid... så vid halv 6 var ja hemma igen... satte mig ner för att göra en peruk och när väl den var klar var ja försenad ner på kåren... snabbdusch, snabbmat och riktigt snabb drickaning anlände jag på kåren...strax innan mina blåbär och masar anlände, de hade varit på förfest hos per och vi sjöng, hördes nog mest stundtals=) var ute på balkongen och... nej inte rökte men prata med folk och hade trevligt... satte mig sedan ner med mina blåbär en stund innan vi drog till etage och jag hade nog en av mina trevligaste men kanske även lite skrämmande kvällar där.... Vissa människor förvånar en ibland och jag känner mig lite tagen på sängen men visst... spännande tider väntar nog även om jag säkerligen inte kommer gilla allt och förneka en del... i vilket fall så sjöngs det en hel del här med och dansade... på nått viss nästan på scen för min del och skratt, heshet men mer nykterhet än fylla fyllde kvällen men det är en dag idag?? oxå å den är nog så krävande... så därför är ja vaken vid halv tre, skriver blog istället för att sova när ja ska upp vid åtta, fixa ytterliggare en flagga, styla outfitten och äta.-- innan det är dags att samlas för INLOPPET.... hade min gula äckliga t-shirt för sista gångenikväll  och sjukt nog kommer ja sakna den... FAN att man är kullla först nu och inte de andra två åren man kunnat vara det... men FAN va kul det är=) till Mjölbaggen i Borlänge kan ja bara säga att jag ser fram mot att se henne utan hennes kostymering och solglasögon, detta gäller de andra av mina borlängemasar också... de har jobbat hårt och förtjänar att festa och kunna se vem de pratar med=)Vi får ta en öl eller två i ngn av kårhusen... ja om de har tid mellan sina studier förstås=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0