Haha

Jaha ja--- Undrar ni vad jag har för ,mig??? Igår var vi på etage på ren impuls.... högtalarna, givetvis... Gäller att fjanta sig i falun för i bollnäs går det inte! Nu sitter jag med Viktor och Eric och vi ska grilla... Oxå rent spontant men det blir nog bra... Var i lgnheten 10 min idag, kollade post och bytte kläder(vägra börja tvätta ihop iallafall, där går gränsen!!!) Annars händer inte mycket, skriver lite på uppsatsen, umgås med Eric och försöker skaffa lite livskavlite;) Haha frida, vi vet fortfarande inte vad det är eller hur????? Om nån kan berätta det för mig mottages det mer än gärna!!! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Näe livskvalité va fan e de??? Haha de rimma ju!! Vi skulle vara tacksam att veta vad livskvalité innebär ;)

2009-04-19 @ 21:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0