Veckan som sprang förbi...

Jaha då var det onsdag då och jag har äntligen haft min äkta sista vfudag=O) Det var faktist med darr på rösten jga tog förväll av kristina min gulliga handledare och nu är det dags för c-uppsats... ja åsså restuppgifterna från seminarierna då men de sköter jag hur bra som helst--- I veckan har inte mycket hänt, mest tagit det lugnt och koncentrerat mig på de sista vfudagarna... Har varit på stan idag och firat med att sitta i solen och äta mjukglass och bara njuta av en skön eftermiddag. Nu är det dags att gå till b-kasern där Eric gör pannbiff med hemmagjord potatismos, ekonomin är redan nu tunn så ingen etage ikväll för att fira=( hur skönt det än hade varit så får det bli nedtankad film, pannbiff av galen ko och potatisskruvar... inte dumt det heller! 

Kommentarer
Postat av: Malin

ARGH! IPRED! IPREEEED! Om ni tankar kommer Pontén och slår er med basebollträn!

2009-04-02 @ 10:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0