Nej jag är inte full...

Handlar mer om att jag är som en gammal pensionär och kryper i sängs vid nio.. resultatet.. Ja det blir ju att man vaknar vid ett och är jätte pigg.. Så nu har ja sett slutet på Harry Potter och halvblodsprinsen, funderat och grunnat än mer om fars kalas och börjar nu bli trött... 

Ett telefonsamtal från en stolt stockholmare som deklarerat att det kryps till sängs halv tolv, trots inspark, gensvaret "den"får "Duktigt, jag somnade för två timmar sedan, får jag sova vidare nu" 


Har lånat ett x-box spel och funderar på att köpa några spel som kompensation, likaså med wiispelet men vet inga bra spel... Påminner om Falun varje gång man sätter sig med x-boxet.=) Good old times! Hehe nu ska vi tillägga att mina minuter vid dessa tvspel är minimala, har man en chef som är ens mor så har man.. Men nån min här och där blir det, nu ska vi bara fixa det här kalasat imorgon och sen så... söndag kan man va bakfull och på onsdag åker de bort=) Minisemester för både dem och mig, men går snuskigt bra att bo hemma och jobba för fickpeng, vilket är bra på ett sätt men på ett annat sätt så slutar man ju aldrig fatta att man ska söka jobb... måste ta tag i det men orkar inte!! NU ska jag däremot sova eftersom imorgon, är det myckeet som ska ordnas innan man får sätta på sig finstaffen och hålla i trådarna... Saknar att två av mina favoritsläktingar inte kommer men så är det ibland, de andra 33 personerna kan nog hålla miig sysselsatta... Bilder kommer på fb och jag lägger ut länken till er som inte har fb=) Har dessutom tagit lite exklusiva bilder på Pippin, som spenderade nån timme inomhus och var still när det regnade,.. Annars får jag bara rapport att han kryper under mor och fars duntäcke, lägger sig platt på sidan och trycker tassarna mot far eller mor... Iskalla tassar så de vaknar, han är allt en riktig fryslort som söker värme när han e blöt, kall eller bara lite nedkyld...Dags att sova som sagt..natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0