Sommaren som kom och gick..

Ja så skulle jag vilja benämna sommaren 2009..  Samtidigt som jag hunnit jättemycket så känns det som man aldrig fattade att sommaren kom och gick.. Har faktist en solbränna men vettetusan när jag fick den! Tror hela stressen med den här sommaren är att man ständigt haft deadlines.. Malins bröllop, lägenheten städas ut, c-uppsatsen slutförs, examensbevis ansöks, rödfärg kokas och målas, återförening i Stockholm, messmör kokas, pappas 60årsfest.. Allt går i ett enda långt led av måsten och datum.. Tolka inte fel, inte en enda minut av dessa saker har varit tråkigt(nåja kanske nån minut av färgkok eftersom man kokar det i fyra timmar) annars har det varit jättekul men det är betydligt fler måsten än jag är van.. Lägger man till Persons pack, stormässa och karnevalståg men tillhörande bygge så känns det som varje helg varit upptagen.. ja åsså var det det här med att vara vuxen, söka jobb och flytta hemifrån??? Går sämre, jobbar för pengar här och eftersom inte jag och mor(pappa räknas itne) är så förbannat lika så kommer jag utmärkt överens med henne och känner ingen större lust att besöka yttre världen och bli vuxen... Mina Faluvänner vill ha mig till sthlm och där har jag boende, så funderar på korttidsvick där, men sökt??? Nej det har jag inte!!! Jag hoppas dock bli mer motiverad till höste(oktober) och söka jobb då... I september ska jag till sthlm och leka med Eric men hoppas någon annan vän oxå har tid att träffas för en lunch eller nått annat=) Dags att sova igen, haft paus i sovandet eftersom jag somnade så tidigt men nu ska jag sova igen för att va pigg vid 8.00 när syskonen anländer för fortsatt festfixande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0