10 saker ni inte visste om mig

1, Jag delar alltid upp pengar på åtminstånde två ställen när jag handlar, oavsett vart det är jag handlar
2, Jag städar helst nattetid 
3, Jag är vaken 75%av tiden jag säger jag sover..
4, Sover aldrig någonsin utan att det minst är en ljudkälla som låter, helst två
5, Jag älskar att laga mat men hatar att se människor förstöra min uppläggning när de äter den
;6, Jag skulle vilja köpa varje liten elektrisk elverktyg bara för att äga dem
7, Jag är ständigt i dialog med mig själv..oftast sker det med en cynisk ton
8, Jag har dåligt samvete när jag plockar blommor
9, Livet går bara framåt men jag föredrar att leva i den tid som jag aldrig levt i
10, Böcker är för mig något att ständigt hålla tankarna borta från att tänka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0