Först nu har jag upptäckt..,

Att trots att det på fb står "dela detta med vänner som inte har fb" så kan de inte komma åt bilderna därinne utan att vara medlemmar.... jag lägger ut ganska mycket bilder där nu och mer lär det bli eftersom jag har två små sötingar här=) Så därför har jag skapat ett konto där som jag tänkte alla som vill se mina bilder kan använda sig av=)

e.mailadress: [email protected]
lösenord: susann
 
Profilen i sig är ganska värdelös så jag tror inte ni kan ställa till så mycket hemskheter i mitt namn, rättare sagt jag tror inte ni kan göra nått hemskt i mitt namn=) Vill ni lägga kommentar på korten(eller annat så glöm inte avsluta med vem ni är..annarsblir det krånglitt=)


Här är länken med bilderna på skönheterna ial...
http://www.facebook.com/p.php?i=742436308&k=32GXZXT24T6G6BD1RA45TPSTP6BAY32M4UES&oid=1208946497109
sen är det bara kopiera in mailadressen och lösenordet så ska ni snabbt komma frma till fotona=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0