Hur kommer det sig...

Att jag ända sedan jag var liten faller för de elaka männen...Ja nu snackar vi inte IRL, de jag haft där har haft sina sidor men rent onda har de nog aldrig varit... hoppas jag! Nej jag snackar tv, film, serier... Man kan börja tidigt... Vem har inte i tidig ungdom sett Ivanhoe Nyårsdagen... alla andra fann Ivanhoe snygg.. jag nej jag gillade den elaka typen som kidnappar och försöker tvinga rebecca att gifta sig med honom... vidare... terminator... vem finner inte roboten i terminator två(inte a scharzeneger) döläcker i sin smältande aluminiumform..Så kan man snabbt dra igenom vampyrens bekännelse, den elaka fästmannen i titanic Billy Zane, Billy Zane i ännu värre roll i lugnt vatten. Mums.. Så börjar man bli lite äldre och hello...buffy the vampyrdödare... och där är det naturligtvis Angel..som sen får en alldeles egen depresiv men bra serie... ja det har till å med förekommit i min ungdom att herr flick i Allå allå emliga armen har varit snygg... Å nu ser jag en del på serien Robin Hood... och vips... inte den söte robin hood som fattar mitt intresse inte... utan den döläckre Sir Guisborune... Som visserligen spelar i denna serie halvsnäll... men snäll är han ändå inte. Nej hade jag levat i Hollywoodvärlden hade jag inte haft kärlekshistorier med alla hjältar utan alla skurkar=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0