Julåterseende

"Jag ser pojken som jag kände i mannen som står framför mig" Julen handlar om att återse många olika saker... Sina barndomsminnens jular, godis och kakor man bara äter en gång om året... Ja åsså filmer som är klassiker... Eller nya filmer som förklarats klassiker... Har inte haft tid att kolla på många av dem, men bara att läsa tvtablåerma får en att le... Idag har jag tittat på Annandagsbandy...eller snarare den har gått samtdigt som jag har läst bok... I vanliga fall hade det variit isfolket men har redan läst den i år så det fick bli skrotromaner... Okomplicerat och man kan slöläsa bara=) Annars då... Ja juldagen 2009 lär man aldrig glömma eftersom kösystemet på tuppens kraschade totallt! Det hade varit löjligt om det inte var så skrämmande... man stod mitt i smeten och blev mosad, ungefär som om det skullle varit en rockkonsert eller möjligtvis en brand och alla skulle ut!! Helt sjukt, folk var instängda i barområdet för att mildra trycket i garderoben och likförbannat vart vi manglade! Folk skrek åt en att backa men jag kunde knappt röra handen, att gå bakåt hade varit ett helt hopplöst företag... Var hemma halv fem... ställde mig i jackkön tio i två... Sjukt..men för att återgå till att återse saker, så återsåg jag persons pack... Även om jag som alltid inte såg uppträdande var jag ju där ial;) På julafton hade vi vårt vanliga öppna hus, massa glada människor med massa glada upptåg...rimmade på D i år... "Två bär och en massa socker är det här" hade jag...var som alltid roligt=) Idag(annandagen) har jag och frida snackat skit och ätit onyttigheter och småslöat frmför tvn=) Nice mao=) Ja sitatet som jag börjar bloggen med kommer från??? Robin Hood Prince of thieves!... En av de få filmer jag faktist sett under julen..En klassiker som under min tidiga tonår spelades frekvent på min vhsspelare! Nej nu sömn...natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0