dag tre som fånge i norslund...

I total isolation från mänskligheten, med enbart en telefon(som jag inte orkar prata i) och msn som sällskap sitter man här nu... man känner sig pigg och fräsch... så länge man absolut inte gör någonting... men försöker jag mig på något så svimmar jag i stort sett och får sova för att ta igen mig... Å jag skulle kunna DÖDA för en whiskey, hade varit så SKÖNT för halsen och få i sig lite whiskey och krypit ner i badet... men vad att göra, när om så pengar funnes, man inte ens orkar gå till willys.. VARFÖR har inte systemet en filial häruppe?? Det har ju både apoteket och swedbank?? ska lämna in en motion om det någon dag... de MÅSTE ju tänka på oss stackars sjuka studenter som sitter här och itne har nått att göra... å när man endå håller på med motioner tycker jag faktist ett förslag att studentrabbatt ska gälla där... det måste ju ändå vara vi som får systembolaget att gå runt här i falun... aldrig ser man så många studenter samlas på samma ställe som fredagen efter den 25 som på systemet... de kommer i skockar och fyller på lagren... så studentrabbat och filial här... ja å om de är snälla kan de få en ute i bojjsen oxå... absolut!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0