DÅLIGT

Jaja jag vet... svindålig på det här just nu... Nåja lägesrapport:
Förkylningen:Vägrar släppa sitt tag, fortfarande ingen hörsel på ena örat och ont ihalsen, hes och snorig snart två veckor... Suck!!!
Praktik: Ja alltså de har sportlov så jag pluggar tenta.. typ
Annars: Eric kom hem från Örebro i tisdagskväll så till viss del har jag umgåtts med honom, jag har även sprungit runt på stan en del och löst massa praktiska saker... bland annat sökt bostadsbidrag, every bit of money counts=) åsså har jag fjantat mig lite på uppsatsen...dvs lämnat in ett förslag vad jag ska skriva om... Nu sitter jag på biblioteket och väntar på att eric ska komma och underhålla mig så jag får en rast från plugget... Blir nog en lugn kväll eftersom morgondagen ska spenderas på bibblan den med... Fingers crossed--- Just insett att eftersom syster yster Carina fyller 30 imorgon bettyder det att jag fyller år på måndag*brr* vägrar berätta hur gammal jag blir, börjar få riktigt åldersnojja nu när ens syster fyller trettio... uscha buscha... i vilket fall som helst ska jag försöka bjuda på lite fika någon dag häruppe så jag slipper överaskningsfestfirandet som verkar pågå runtom i norslund med omnejd... Bästa sättet att förhindra detta är naturligtvis att fixa kalaset själv... ska titta närmare på dag senare... Clownmat har börjat sin praktik vilket innebär att hon känner sig ensam och utanför studentlivet men kan trösta henne med att snart är mitt sportlov slut så då är mitt studentliv slut oxå... car skönt med en paus men nu börjar jag se fram mot vfun igen... om bara dövheten släpper! Nej nu blir det nog lunch och lite annat.. ha det gott>Kaffekopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0