Så dålig på det här just nu...

Men ändå.... Helgen var riktigt stillsam och jag företog mig inget speciellt, träffade frida och lekte med syskonbarn en del men mest bara hemma och tog det lugnt... på lördagen tog jag ett bastubad vilket troligtvis gjorde att varenda bakterie som jag kommit i kontakt med under praktiken mångdubblades så nu har jag legat sjuk sedan söndag... Har massor att göra, inte minst på praktiken men det är inte lätt att göra nått när man blir dyngsur bara av att klä på sig och känns som man svimmar när man ska gå på toa... så jag ligger mest och tittar på avsnitt på datorn... tyvärr är nedladdningshastigheten riktigt dålig vilket gör att jag ser samma avsnitt alltför många gånger... men jag orkar inte ens bry mig om det... skulle vilja gå ner på stan och köpa böcker på myrornas oxå för att variera mig men det finns inte ens på världskartan... som ni hör så är det som alltid när jag är sjuk, jag är MEST sjuk av ALLA och det är så SYND om MIG och INGEN lider så som JAG gör!!! Så är det faktist, det är en bland få gånger jag går helt in i rollen som egocentrisk dramaqueen så det är tur att ingen finns här att lyssna på mina krämpor=) I Örebro ligger E sjuk oxå, naturligtvis inte lika sjuk som JAG men dålig är han... Å i Alfta ligger mor och far och i Arbrå ligger max och matilda... med andra ord är det många sjuka även runt mig... I vilket fall, nu ska jag lägga mig ner och sova ytterligare nån timme... Jag planerar att bli bä'ttre att uppdatera bloggen, det är bara det att just nu händer inte så mycket (dvs jag festar inte, spelar inte teater eller roar mig på nått sätt, då finns heller inget att skriva om) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0