Arvid hemma=)

Nu är lilla Arvid hemma och har träffat hans storasyster och minsta kusin Signe... det var nästan så slagsmål uppstod om den lille Arvid (hörde jag talas om) men hemma är han i vilket fall och jag har haft ett lÅNGT samtal med Stina om både ditten och datten, hon kände sig som deltagare i karnevalståget igen med alla masker och gyndräkter under OP men jag hoppas hon är tacksam att det inte var jag och Carina som stod för opererande och undersökningarna för gud vet vad som hänt då=) NU är lillgrabben i vilket fall hemma och inom en snar vecka får jag träffa honom=) Längtar!!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha ja hon kan skatta sig lycklog över de, för jag fick minsann bresa så inihelvete mycket å gapa samtidigt :P

2009-01-26 @ 22:56:12
Postat av: Jossan

godnatt :)

2009-01-26 @ 23:02:30
URL: http://monamourr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0