Glas nr 123

Jaha ja--- där får man för man är lat... i söndags morse krossade jag ett vinglas vid sängen... men ORKA tänkte jga å lät det ligga.... Så nu har jag skurit upp min lilla lilla tå och det blöder och blöder och blöder.... Inte ett stort jack men på en liten TÅ blir även ett litet jack stort=) Nåja förhoppninsgvis lägger det sig snart, tänker INTE gå till dr för en brutal skärsår på tån... då förblöder jag hellre=) Idag var första dagen man kunde registrera sig på kurserna, med resultatet att DU.se har varit seg som tusan!! När man väl kom in och skulle göra sin registrering på kursen sa den: FÖr att gå denna kurs krävs en terminsregistrering... WTF!!! PANIK!! Ringde antgningen, stängt efter tolv... ringde studievägledaren... borta på kurs... Ringde växeln som gav mig nr till prog ansv... äntligen!! Det visade sig att jag min nöt hade registrerat min 7e termin på programet när jag gick engelska nu i höst.. och eftersom man enbart får gå  7 terminer program så ansåg de mig färdig... typ!! Lätt i panik frågar jag:- Men vad kan man göra då då?
Hon svarar:- Nej det är inget att göra åt....
:- VA????
:- Vi gör bara en omregistrering av termin 7, så nu är det klart nu kan du ansöka....
MÅste hon göra så?? Snacka om att skrämmas!!!!
Nåja nu är det klart med csn, klart med registreringen på högskolan... antar jag inte längre har något val än att studera nu....


Annars då? Inte mycket, totallt black för tillfället, så om nån har en tio och känner för att skänka den till bättre behövande så är min plånbok alltid redo=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du e ju helt från vettet !!!!

men det är fan så kul att läsa din blogg!

det händer ju grejer hela tiden kan man säga!!!!!

hujedamej när jag tänker på hur din mor o far har haft det när du var liten!!!!!!!

kram på dig o tack för födelsedagshälsningen!!!

2009-01-14 @ 14:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0