Helgen...eller ja veckan eller vad man nu skriver...

Ja jag vet... jag är dålig på att blogga just nu men men....
Sammanfattning då..
I lördags kollade jag och eric på film.... NYKTRA=) Kvällen slutade sent och jag rekomenderar inte filmen dungeongirls... eller jo om man vill SOVA för det var rena rama sömnpillret... Söndagen minns jag inte vad jag gjorde... tog det lugnt troligtvis, skickade in tentan och pluggade lite.... 
Måndag gick jag till skolan och hade kursintro... suck samma visa varje gång! Hoppas det blir lika bra som det låter,.. Väl utsläppt därifrån vandrade jag ner på stan(vi som lever på csn har ju fått PENGAR, ÄNTLIGEN) väl där träffade jag på Eric och efter lite dividerande solade vi(över ett halvår sedan sist så lite svettigt var det) sen vart det en mindre nykter filmkväll och på tisdagen åkte jag blixtvisit hem... Väl tillbaka onsdag blev det "ljuspromenad" med eric som tog från 12 till halv 6.... Väl hemma svirade jag om och begav mig till B-kasern igen och intog lite alkohol innan Harrys 2 for 1 middag  intogs... rekomenderar varmt deras hamburgetallrik=) Underbart!! Sen vart några smakrika shottar innan det var etage i en timme... om man funderar är det bara inse att min helg började i tisdags.... Lite sjukt men sant.!

Fortsatta veckans schema:
Torsdag(idag)
Vin och ost med Erics kompisar, en från Örebro och en Falubo.... Blir nog en annorlunda kväll...
Fredag:
B-kasern och beskåda  världen på något vis... Oklart vad som ska göras men Erics örebro kompis ska läras kännas nyktert=)
Lördag:
Ta igen sig efter veckan som varit... Sen är det  Angies förfest och INSPARK som är det väsentliga... närmare schema kommer...
Söndag:
BAKFULL=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0