Hopptrala

Mmm gårdagen då.... ja då jag minns hela kvällen..... förfesten började 20 över 6 å slutade tolv.... på kåren dansade, dansade och dansade jag...Framför trappen med galningen... det var riktigt roligt även om öh en hel del folk nog vart både irriterade och roade av fjantandet.. en eller två drinkar spillde nog herrn i sällskapet ut i sitt intensiva dansnr men tack å lov provocerade ingen så vi slapp bråk... skönt! blev inte mycket till att prata med människor men en eller två ur norslundsligan hittade vi ial och FÖRLÅT Malin om vi störde dig, det var inte meningen;) Gick faktist hem och sov i min egen lilla säng utan efterfest och det var riktigt skönt att vakna upp hemma hos sig efter ha lagt sig i tid.. eller ja i bättre tid än vanligt....När man varit vaken en stund plingar datorn och Rapport från B- kasern och galningen fick man, han hade tydligen vinglat sig fram till en taxi(japp, full och snygga skor istället för bekväma... his so VAIN!!)och åkt hem och lagat mat... utan att brandlarmet gick, BRAVO!!! Samtdigt i Norslund sysselsatte jag mig med att snacka skit med Frida i telefon, sitta på balkonen för det var så varmt inne, börja laga pommes men orkade inte utan skruvade av... äta chips och däcka=) I stort sett en helkväll, även om jag nog ska jobba lite mera med att vara social och prata med människor... det är intressant från att gå och enbart prata med människor till att dansa så man inte har tid att prata emd människor... SKUMT!! Carina tog under fredagen en tripp på bb i gävle för sammandragningar vilket resulterar i att även hon är sjukskriven... å jag undrar i mitt stilla sinne varför ingen av dem kan tänka sig föda i FALUN istället så jag skulle få hit min DAMMSUGARE!!!! när de ändå är ute och ränner fram och tillbaka 10 mil hela tiden å det finns bb på båda ställena är det väll bättre de syncar det med falun istället... då hade ju jag kunna gått och hälsa på dem men nej nej.... åk till Gävle ni och tänk INTE på mig=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0