Jahapp ja...

Det var den här helgen det... Torsdagens enorma skolplugg fick igång mig ordentligt men detta till trots blev det inte mycket gjort under fredagen, en tur ner på stan men sedan blev det slappt framför tvn... Tyvärr kom min afrikanska hem oxå så det var slut på freden... Lördagen började väldigt lugnt, det enda inplanerade på dagen var färga håret men av nån anledning tog det tre timmar så i slutändan hade man hyfsat brottom när man fixade sig... Stina lyckades även åka in på sjukan för tredje gången på en vecka och nu är hon kvar... stackarn har hemlängtan men eftersom det är 10 mil till bb känns det säkert för oss andra om hon är kvar där, med sitt höga blodtryck och äggvita... Hon ska ev. få åka hem imorgon och den 18 feb är den officiella dagen, får se om hon går tiden ut=) Nåja, den andra syster Sarah fick mig att svettas innan hon avslöjade att jag faktist var bevillad csn, joy to the world, jag har rätten att bli skyldig 50 ytterligare till staten=) knatade sedan till Angelika och där var det en blandad kompott människor som var mer eller mindre... låt oss kalla det nykter=) Vi hängde snart på och kom i samma form som de andra, sen rörde vi oss ner mot harrys och där dansades det och skrattades en hel del... erkänner att vissa minnesluckor finns som vi alla försöker pussla ihop efter bästa förmåga... I vilket fall så slutade det hela på en efterfest i Norslund och det var skönt att det var så pass nära att man kunde trippa över hem till sig och sova... Så idag har jag hälsat på malin och sandy, tittat på film och snackat lite skit=) En helg som är väldigt lik helgerna man hade med gamla norslundsmaffian förutom då de inte var här och delade den... saknar er!!
Imorgon kommer galningen hem oxå, han har haft semester under en vecka men nu är han tillbaka i staden så nu är lugn och ron borta i B-kasern... Dock fortfarande sjukskriven så någon rovdjursjakt blir det inte för hans del=)

kram


Kommentarer
Postat av: Lo

Jag saknar oxå Norslundshäng! snyft

2009-01-12 @ 16:53:59
URL: http://killmydarling.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0