Kan inte skylla på nån....

Nej det kan jag inte... Har sovit mellan 11 till 13 idag och känner mig mer en seg, mera död än levande ändå sitter man här med tenta och skriver... Känner mig duktig som f-n=) Dessutom har jag tvättat så allt det som skulle göras är faktist gjort... Nåja inatt efter brödbaket och telefonen kröp jag i sängs, detta är ändå före 2...PING så var man vaken.... Vid fyra gav jag upp och började se på film... vid fem ringde telefonen och varför inte svara, trött var man ju ändå inte så då fick man röstsälliskap till 7 när tvätten började..Ikväll ska man hänga med norslundarna, ska bli kul var några dagar sedan men nu fyller Erik (observera Ket, det betyder Mouniras Erik=)) år så nu ska det hängas.... Vi har lite problem genom att Malins Tv har gått sönder så hon har fått låna min frukosttv... Vilket gör att vi inte längre kan se på film hos henne... Småmystiskt! Snön och vintern är borta ute, svinttråkigt!! Ni märker på att jag svamlar att jag inte är helt 100---- så fruktansvärt trött... tror ja ska vila en stund innan jag fortsätter med tentan för det här funkar inte....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0