Klockan är tio i tre...

och mitt hjärta slår i fyrtakt... för nån timme sen ringde telefon och jag hoppade högt... sett en helt makaber skräckfilm, som faktist skrämde mig... Eden Lake, inte mycket scream genre utan riktigt psykologis skräck.... Ska ta ett bad nu, läsa nån lugn och fin fjantbok och äta innan det är dags för att göra sig iordning för kvällen... Ser ut som det blir Eric och Linda innan Harrys, länge sedan man var ut där så det ska bli kul... Får se om man får säga nått ord på förfesten eller om pratkvarnarna håller låda... Nåja kan alltid dricka å hålla käften som en riktig norrlänning å låta Örebroarna hålla låda=)Tanken att skriva ner allt som sägs i det sällskapet faschinerar mig... undrar hur många sidor man får ihop under en kväll.... Nästa gång herrn  i det sällskapet ringer och är lika full som på juldagen ska jga skriva ner allt och läsa högt för honom dagen efter... finns ingen som är så bra på fyllesnack som han=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0