Sjukt roligt!

Nu sitter jag här i fleecedress, har ljus tända och mandlar i en skål och njuter...Har tre frågor att svara på, kurslitteratur spridd i hela rummet och har två worddok öppna, fem olika internetsidor och ett antal pdf filer och älskar det=) Att skriva tenta för första gången på nästan ett halvår känns otroligt givande och äntligen tycker jag att jag lär mig något!! Har dessutom hämtat fram gamla tentor som jag skrivit och gammal kurslitteratur och se där... Det visar sig att det finns vettiga saker i dem oxå=) Detta var precis vad jag behövde för att känna lite motivering för att vilja fortsätta plugga!!! Har dessutom träffat Ylva idag som hjälpte mig i mina bekymmer med praktiken och nu känner jag mig (iallafall lite) mera sugen på att börja praktik och ped 3=) Nu ska jag ta ett glas vin(för det tycker jag jag förtjänat) och fortsätta plugga lite mera... lika bra att fortsätta medan man fortfarande har ideer=) Mina rummisar har fortfarande inte återvänt från deras juluppehåll och jag kan brutalt erkänna att jag inte saknar dem, det är skönt att få bara vara själv!

Kommentarer
Postat av: Malin

Sen kom jag och ba "KOM OCH ÄT KAKA OCH GE MIG TVÄTTMEDEL!!!!" och sabbade allting :D

2009-01-09 @ 00:27:39
URL: http://clownmatskoffein.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0