Små pojkar med problem...

Jag hatar människor som dömer andra efter utseende, religion åsså vidare.... blabla jo men allvarligt försöker jag vara så fördomsfri som möjligt och det är sällan jag faktist har rätt när jag dömer fort så bättre man väntar.... Därför umgås jag just nu med ett brett spektrum av människor utan att egentligen fundera på hur det ser ut utifrån..jag anser mig själv inte tillräckligt intressant för att folk ska ens fundera på vad jag gör och jag litar helt enkelt på att folk acepterar varandra och var man för sig själv och frågar om man undrar nått... Därför var det sårande och förvånande när man på vägen hem från kåren blir kallad äckel av en bunt killar i en bil... Hade de stannat hade jag gärna tagit en diskusion, hade dessutom tyckt det var ganska intressant... I slutändan, alla som frågar får ärliga svar av mig och igår sårade de orden mig, så nu deklarerar jag: jag vägrar bli mer sårad än jag blev igår för vad jag är, vem jag umgås med och vad jag gör!!! Jag trivs med mig själv och tänker inte ändra mig för andra dömer... det är upp till dem och deras trångsinthet gör att det är dem som missar många intressanta möten och människor!! Tacka vet jag de tålmodiga kyrkliga människorna som stod i snöblåsten och serverade muffins utanför kåren... betydligt bättre, eller Angie som öppnar dörren till, inte 5 som vi skulle vara utan 9 personer med ett glatt leende(efter att malin skrämt grp lite) fick de komma in... Tack, det var en mycket trevligt!!


Kommentarer
Postat av: Angie

det var med nöje jag öppnade dörren :) KRAM!!!!!

2009-01-25 @ 21:48:32
URL: http://angie1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0