TV nr 2

Har clownmat nu lyckas trakasera sönder, hur gör hon egentligen?? Denna gång är det dessutom min men ingen fara Malin, den är 10 år gammal så inte konstigt att den knakar ihop.... MAMMA, är det tio år sedan man börjat gymnasiet.... Snacka om skrämmande!! Sitter under täcket med fyllefrossa, är meningen jag ska gå till eric och plugga men han verkar ha somnat å jag går inte dit ohc riskera få gå hem för han inte öppnar!(de har portlås och ljudvolymen på den är nedsänkt så man kommer inte in utan att man först ringer) Så därför sitter jag här och bloggar om absolut ingenting... Kom och tänka på att igår kom en kille fram och frågade om vi skulle dansa, jag tackade nej eftersom jag egentligen bara hade en ciderpaus och stod och tittade på när galningen dansade.... I efterhand känner jag mig lite elak men å andra sidan... Jag stod redan och dansa så varför gjorde han inte som de andra... bara ställde sig och började dansa med oss.. Kanske ville han inte stå utanför dansgolvet men vaddå... det var ju trångt där och man har mycke roligare när det finns yta... tydligen! Har kommit på att jag numera ser dansande som ett oformellt sätt att spela en roll och ett drama, fast med kroppen istället för med rösten... Ett utmärkt sätt att få leka med andra ord.. Igår var det mina utb studenter(de muslimer jag gick muntlig eng med) som var min publik... underbart roligt att chocka dessa djupt troende män som anser en kvinna ska slås in i slöja och inte visa sig för annat än sin man, för annars kanske inte mannen kan kontrollera sig och vill ha henne.....Detta är nästan ett direktöversatt citat som en av killarna faktist sa till mig på engelskamuntlig, gissa om jag var frustrerad på honom så det kändes underbart och ha honom som chockad punblik=) Vi var packade igår, ja det var vi... förstod inte hur det gick till för jag drack inte mycket och inte fort men full var vi och idag är vi lite stolta att vi vaknade med huvudvärk och illamående... vi är alltså inte helt förstörda än!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0