Uppdatering om kärleken=)

Arvid heter detta lilla pyre så då välkomnar vi arvid in i världen utanför, han har tydligen redan sett en bandymatch under tröjan på sin pappa så antar hans karriär inom sporten är avgjord innan hans ens är en vecka=)Man får ge sig då och lova att om det är möjligt ska jag se hans första bandymatch...förhoppningsvis dröjer det nått år så man har tid att förbereda sig=) förövrigt har kvällen varit trevlig, ja vi kom LITE(i våra mått räknat) sent till förfesten men vi kom iallafall!! Tino bjöd oss på en underbar svampsoppa och crepes innan, annaars hade vi kommit i tid!!! iallafall lite mera i tid än vi gjorde nu=) Sen blev det efter lite tjafs kåren där vi hade en mycket trevlig kväll med lagoma alkoholintag(haha) å lagomt med skitsnack... dansade inte något utan mest bara prat... sen gick vi därifrån med intuitionen att gå på Harrys men vi fastnade vid kristinekyrkan och snackade lite skit med camilla och lite annat folk.... tack å lov begav vi oss där direkt till statiol innan vi skilldes åt och gick hem till oss själva...väl hemma ringde mor och vi snackade lite skit, sen var det eric och tino(vi hade ju inte pratat på tio min så uppdateringar krävdes=)) å slutligen stackars frida som får höra mig mala, mala och mala... förlåt vännen ska bli bättre på att lyssna å inte bara prata! Uppskattar det men du ska oxå få lite taltid!! Nu snackar jag med marcus, kära nån man kommer aldrig i säng... efter det ska det dock sovas... natti natti å tack alla vänner som finns där fast jag inte finns, jag vet att jag inte är särskilt närvarande just nu och saknar er!! kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha du får mala hur mycket du vill :) Du lyssnar ju faktiskt oxå ibland :) Kram kram du är bäst!

2009-01-25 @ 23:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0