varför blir det inte rätt?

Nehe nej... Igår var man minsann seriös när man var ute och gick, med mössa och allt.. varmt var det men man stod ut... Idag tog man bara byxor, jacka och gick ut men senej det var fel det med... SVINKALLT!!! Snacka om drygt, jag måste skaffa en termometer tror jag!! Mera då?? Ja har fått ett så underbart mail från mrs l att jag fr dåligt samvete!! vill åka och hälsa på NU!!!! Fan att man ska sitta fast i den här skolröran och vara helt black, hade så gärna åkt och hälsat på... suck!! mera? Jag fick VG på hela engelska kursen, det var skoh och väldigt uppskattat om än kanske lite oförtjänt men ändå...Mera? pluggar försöker jag göra, det går sådär ibland... tittat på ped 3 schemat oxå men vågade inte sätta mig in i det... snacka om rörigt det med, anser att DU behöver komma fram till ett sett att arrangera scheman... sen kan man fundera på hur ofta schemat ändras...eftersom det fortfarande står att det är en 20p kurs... branog länge sen ändrades alla sådanna poäng till 30.... skumt... jag mår faktist bra, känner bara för att klaga lite;) sova och lektion imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0