mmm

Nu sitter jag i gammelgården och skriver... c-uppsatsen är på god väg och jag har gett upp för dagen... Imorgon kl 6 är slutdatum men tror faktist jag hinner det... Sitter och tittar på Hedebyborna och njuter av tidigt 1900tal... Runt mig cirklar Merry och Pippin och vill att jag ska sova... Det vill jag med men min stora sorg denna sommar är att jag faktist inte får sova här inne... Den mark jag brutit och röjt, städat och ordnat är förbjuden mark... Detta är vad jag strävat efter i tre år men det känns tungt att sova inomhus när jag vet hur skönt det är ute... nästa lördag kommer första gästerna, de kommer sova i min säng och vara i mitt rum... Å naturligtvis gillar jag att folk ser gården, det är det jag strävat efter men samtidigt vill jag ju bo här... inte att någon annan ska göra det... Nu ska jag kasta ut katterna härifrån och krypa i sängs inomhus, i ett varmt kvavt rum... livet är hårt men väl värt att leva=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0