Mycket att skriva om...

Men det tänker jag inte göra nu... Nu sitter jag i min säng och känner ömheten och stelheten som kommer efter en riktigt slitig dag... Det var det där med måttfullhet ja... Gäller inte mig nej...

Kontrasterna i mitt liv älskar jag, i fredags målade jag och snickrade på terassen på transformatorn och lite på dasset, i lördags fixade man ordning sig och gick på väldigt vackert bröllop, bruden var vackrast.. men sen kom nog jag;) Nej inte så men jag vart väldigt nöjd med både hår och klänning, synd att man anlände 40 min innan bröllopet startade i Ljusdal så det blev snabbsmink men förutom det var dagen och kvällen perfekt med tal och allt.. Dagen efter satt man i gräset och chillade, käkade exotisk planka med händerna tillsammans med bröllopsgäster och brudparet... Sen åkte man hem och åkte på grillning med äldre KU hos Sofie.. Jätte kul att träffa henne och även om jag inte kände många var det en mycket trevlig kväll... Så idag drog man på sig urtvättade t-shirt, avklippta mysbyxor som shorts och körde dynga... Och itne med traktor utan med skottkärra... I fem timmar höll jag på, men fint och rent blev det.. Men lite kontrast till de andra dagarna... Bilder på bröllopet kommer, och finns redan på facebook.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0