Väl värt ett blogginlägg=)

Dagen började lite träligt med en kanin som är svårt sjuk(istort sett död) och en kalkon som definitivt är död... Men sen blev det bättre, två friska kalvar föddes, en brun och en svart... Ni kanske inte tycker det är något konstigt med en svart kalv som föds men tänk det tycker vi.. Eftersom vi förra våren seminerade henne med rödbrokiga spermier... men den misslyckades tydligen så nu har grannens tjur varit på henne... Och en annan ko... Inte för att det gör något, de ger mjölk de med men svarta kor har aldrig funnits på våran gård... Lite moderniteter med andra ord:) Vidare fick vi ett sms att Sigge, vilket är min kusin dennis nyfödda barn(född för tidigt i vecka 28) hade kommit ur kuvösen och bajsat en tsk... Bajs brukar inte vara glädjande men i sådanna här fall är det faktist det:) Sen kommer nästa grej, den som gör att jag druckit oboy innan jag ska sova... Min c-uppsats är godkänd... Det innebär faktist att jag har rätt att ta ut fil. kand examen OCH att jag är färdigutbildad pedagog... Gud vad märkligt underbart det känns.. DU.SE goodbye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0