Gröt i all ära... imorgon 0000 får vi pengar=)

Japp vette katsiken vad det med den här månaden men inte är man rik inte...Nu har det till å med gått så långt att jag äter havregrynsgröt... JAG!!! OKey om jag äter det när jag blir bjuden, ja det går ju men nu står jag allvarligt och äter havregrynsgröt imin ensamhet... dessutom gjort på vatten.... det här börjar bli extremt... Imorgon har jag min sista dramalektion på gruvriset och sen är det slutuppgift som gäller... ska plåga eric att plugga med mig på bibblan på onsdag, HELA dagen... Blir nog segt om man inte har nån att dryga sig med och han har oxå en hel del att plugga igen så det kan funka... Annars då? Ja helgen den gick ju den med, nån droppe alkohol blev det men ingen större mängd. alla ben och armar är i behåll trots att vi är några som är helt överens att det är när man är halvnykter alla olyckor sker, helskumt men sant! FYRA glas gick däremot åt i helgen, inte klokt vad klumpig man är!! Måste snart inhandla nya på myrornas, annars kommer inte det här att gå...Nästa helg är det Hela huset gungar med frida som gäller... känns som det är evigheter sedan man hängde med henne, nu ska jag dessutom förfesta på GROGG=) Underbart!! Jag fortsätter dessutom må bra över edsbyns förlust och njuter av känslan av att slippa höra:- Hej och välkommen till guldbyn... Så UNDERBART!!!

Kommentarer
Postat av: Frida

lite Frida tid gillar vi =) haha du & gröt går det ihop??

2009-03-23 @ 22:39:17
URL: http://hellberg88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0