hårfix...fattigdomen tar nya proportioner=)

japp har man ingen hårborste.. ja vad gör en fattigstudent då?? heter man susann tar man en gaffel och borstar och borstar... efter sisådär en halvtimme(om man har mitt hästtagel) är det ganska slätt och någorlunda orufsigt... och nej det handlar inte om ekonomi, jag har redan en hårborste men kan inte hitta fanskapet å vad gör man inte? Ganska vanvettigt men lite kul oxå.... livet går vidare, jag hoppas jag att min hårborste kommer fram för jag saknar den=)
Eric hotar med att när han dör ska han spöka för mig bara för att övertyga mig om att spöken finns... förstår inte problemet, jag talar varje gång jag är hemma med mina förfäder och inte för att de svarar men jag känner deras närvaro... jag behöver inte ytterligare en som springer runt och spökar för mig, snarare tvärtom=) Längtar hem nu till min "lilla" gård och harva lite eller nått annat kroppsarbete för det vore så skönt att använda kroppen och se ett fysiskt resultat, trött på att bara se pappersresultat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0